zaterdag 15 maart 2014

Osama als zeef

Een moedige actie, tegen een terrorist van het zwaarste kaliber. Maar, laten we wel wezen, als dat groepje avonturisten die ontzettend gestoorde man met zeker honderd schoten hebben afgemaakt, wie is er dan het beest? De haat zat, en zit, diep, en dat is te begrijpen, net zoals de haat jegens andere oproerkraaiers heel diep kan zitten, ook te begrijpen. Wat niet te rijmen valt, is dat een ruk me af zoals Rutte dan toch zegt van och, met de PVV kan ik wel eens een deal sluiten. Denk na man, moederkind, je zegt nu openlijk van ik wil best met een discriminerend persoon doorgaan, met iemand die vrij flauw begon en nu het uiterste van zijn vuige tong liet zien, namelijk door te proclameren dat het land beter af is zonder Marokkanen. Zucht, hebben we niet beter geleerd van vroeger? Hoe de haat wordt aangewakkerd? O wacht, nee, er zijn inderdaad nog veel welgestelden die alles eruit willen gooien/halen, het is toch wat, nondeju. Wat mij betreft, krijg het upekelubus, ik stem op de Partij voor Dieren, al dat andere spul, val om, rol om, rot op, ga naar Limbabwe, of beter, verdwijn, schaam je kapot, zoek een steen om je nek, en doe wat je zelf vindt wat nodig is, maar wees geen huichelaar, wees geen verrader, wees geen beest, want beesten, die hebben meer moraal dan mensen die zich als beest gedragen. Herr Wilders, ga naar Judea, rot op, minder PVV in Nederland is het beste wat er is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten